Ramon Saizarbitoriarentzat moderno izatea da norbere garaiko jendea izatea –garaikidea izatea–. Hortik abiatuta, garaikidetasunaz aritu dira #Sakoneta-ren lehen saioan Jon Urzelai eta Kepa Matxain, berritzaile izateaz –edo sasiberritzaile izateaz–, errealismo kapitalistaz, konbentzioari iskin egiteaz; orain jauzika, orain brinkoka, orain itzulinguruka, orain toreatuz, galdera handien bueltan aritzearen atrebentzia, arriskua, bertigoa ahal bezala KUDEATUZ.
Irakurketak
Adorno, T. W. (1983). Teoria estética. Ediciones Orbis.
Agamben, G. (2011). Lo contemporáneo. https://es.scribd.com/doc/195241995/Giorgio-Agamben-Lo-Contemporaneo
Debord, G. (2015). La sociedad del espectáculo (J. L. Pardo, Itzul.). Pre-textos.
Fisher, M. (2017). Realismo capitalista: ¿no hay alternativa? (C. Iglesias, Itzul.). Caja Negra.
Jameson, F. (2004). Una modernidad singular. Ensayo sobre la ontologia del presente. Gedisa. https://www.traficantes.net/libros/una-modernidad-singular
Reynolds, S. (2016). Retromanía: La adicción del pop a su propio pasado (P. Schanton, Arg.; T. Arijón, Itzul.). Caja negra.
Sarasola Santamaría, B. (2014). El Segundo Modernismo. La dialéctica de la modernidad y la posmodernidad estética desde la Escuela de Frankfurt hasta la actualidad [http://purl.org/dc/dcmitype/Text, Universitat de Barcelona]. https://dialnet.unirioja.es/servlet/tesis?codigo=87283
Musika:
‘116’ eta ‘Liliak ihes’ – Lurpekariak – Itsasotik Iturrira (Gaztelupeko Hotsak, 2018)
‘Zanbuia’, Ongi Etorri Zabortegira’, ‘Vals Dm’ – Nigara Zuek – Zabortegitik Salbatuak (Mukuru, 2020)