Ilazki Gainza: “Publizitate sexista ezabatu behar da geure imajinarioa aldatzeko”

Publizitateaz hausnartu nahi genuke orain. Publizitatea aipatuta burura etortzen zaiguna iragarkiak dira, telebistan film bat ikusten ari garela emanaldia unerik onenean eteten duten iragarki horiek, adibidez. Baina eragiten diguten erneguaz gain, ikusten al dugu iragarki horiek zer ezkutatzen duten? Ikusten al dugu zein mezu emateko intentzioa duten? Hori aztertzeko, Kalaka komunikazio parekideko Ilazki Gainza batu da gurera.

Hurrengo podcasta

Iñaki Kasares: "Gizonok begiratu behar diogu geure komunikatzeko moduari genero ikuspegitik"

az. Urr 12 , 2016
Pribatutasun politika

Web honek cookie-ak erabiltzen ditu ahalik eta erabiltzaileei esperientzia onena eskaini ahal izateko.

Cookie-en informazioa zure nabigatzailean biltegiratzen da, eta hainbt funtzio betetzen ditu, hala nola gure webgunera itzultzen zarenean zu ezagutzea edo webguneko atal interesgarri eta erabilgarrienak aurkitzen laguntzea.

Pribatutasunari, legezko eskubideei eta cookie-ei buruzko informazio guztia duzu gure pribatutasun-orrian zein cookie-etan